fonQ maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om onze site persoonlijker te maken en je te voorzien van relevante advertenties. Met deze cookies kunnen wij en derden jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen. Als je verder gaat accepteer je onze cookies. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina of opt-out.

Aigostar


Actief sinds: 7 januari 2019

Mandenmakersstraat 1
3334KE Zwijndrecht

Kvk-nummer: 60512091
BTW-nummer: NL853943102B01

Bekijk alle producten van Aigostar

Over Aigostar

Aigostar Nederland is sinds begin 2017 actief met het online verkoop van keukenapparaten, huishoudelijke apparaten, verlichting en producten op het gebied van persoonlijke verzorging.
De verschillende designs en prijsklassen maken dit merk aantrekkelijk voor ieder huishouden. Aigostar staat inmiddels bekend om zijn goede prijs/kwaliteitverhouding. Dat is ook niet voor niks want al onze producten voldoen aan de hoogste kwaliteits- en veiligheidsnormen. Wij werken alleen samen met fabrikanten die ook leveren aan de grotere merken. Ons ruime aanbod wordt continu aangevuld met unieke producten en seizoensgebonden artikelen.

Bovendien staan wij bekend om onze goede klantenservice en aftersales.
Onze klantenservice is zowel telefonisch als via de e-mail maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 17:00 uur.
Wij streven ernaar om je e-mail binnen 3 uur te beantwoorden.
Wij wensen u veel shop plezier!

Retourneren en voorwaarden

Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.



Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.

Onze klantenservice is te bereiken via helpdesk@aigostar.com en/of 078-3033883.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.



BELANGRIJK OM TE WETEN:

- Producten kunnen alleen ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de originele verpakking worden teruggestuurd. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten).

- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.

- Wanneer je een bestelling terug stuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan je retourzending niet in behandeling worden genomen).

- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.

- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging via email en zal het orderbedrag (indien van toepassing) binnen 10 werkdagen worden terugbetaald door FonQ.)

Bekijk de algemene voorwaarden