fonQ maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om onze site persoonlijker te maken en je te voorzien van relevante advertenties. Met deze cookies kunnen wij en derden jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen. Als je verder gaat accepteer je onze cookies. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina of opt-out.

Beter Bed


Actief sinds: 15 oktober 2018

Linie 27
5405 AR Uden

Kvk-nummer: 16062358
BTW-nummer: NL009205093B01

Bekijk alle producten van Beter Bed

Over Beter Bed

Dé slaapkamerexpert met 85 winkels in Nederland. Je kunt jouw nieuwe matras, bed of boxspring nu ook via fonq.nl bestellen! Alles wordt gratis thuisbezorgd en in de meeste gevallen ook nog eens gratis gemonteerd!

Profiteer van de 7 grote geruststellingen van Beter Bed

  1. Met meer dan 1000 winkels in Europa zeer goede prijs-kwaliteitsgarantie

  2. Tot 100 dagen uitprobeergarantie op matrassen

  3. Meer dan 30 jaar deskundig advies en uitstekende service

  4. Meer dan 95% van de klanten die we nabellen is tevreden

  5. Altijd gratis bezorging en in de meeste gevallen gratis montage

  6. Standaard 3 jaar CBW-erkend garantie én tot 10 jaar extra garantie

  7. 30 dagen 'niet goed geld terug' garantie Bed

Retourneren en voorwaarden

Je hebt het recht om je bestelling, of een gedeelte daarvan, binnen 30 dagen gratis te retourneren. Gratis ophaalservice.

Indien je een product wenst te retourneren aan Beter Bed, dan kun je een retouraanvraag indienen in jouw fonQ account. Als er nog vragen zijn, kun je ook via het fonQ account ons een mail sturen of ons telefonisch bereiken.

Wanneer je de overeenkomst herroept binnen 30 dagen, betaalt fonQ jou het volledige bedrag dat fonQ van jou heeft ontvangen terug. Dit is inclusief de leveringskosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit de keus voor een andere verzendwijze dan de door ons aangeboden voordelige standaardlevering). fonQ betaalt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag waarop jouw mededeling over jouw herroeping bij ons is aangekomen. fonQ betaalt je met het hetzelfde betaalmiddel terug dat je bij het plaatsen van jouw bestelling hebt gebruikt, behalve wanneer er uitdrukkelijk iets anders is afgesproken. In geen geval worden er kosten aan je berekend in verband met deze betaling.

De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
* Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking.
* Het product is ongebruikt en ongemonteerd.
* Het product is niet speciaal voor je aangepast.

Voor alle leveringen via PostNL geldt dat het retourformulier in de doos zit. Je hoeft de order alleen retour te melden in het fonQ account en terug te sturen.

Gratis bezorging door Beter Bed
Al jouw aankopen – zowel online als in onze winkels – bezorgen wij gratis bij je thuis.

Gratis tot in de slaapkamer geleverd
Jouw bestelling wordt door onze bezorgers tot in de slaapkamer geleverd. Voor producten uit het Beter Bed Basic en Webdeals assortiment geldt een uitzondering op deze service.

Gratis gemonteerd
Dit geldt voor alle producten, behalve die uit het assortiment van de merken Beter Bed Basic, WebDeals en Flexworld. Onze deskundige monteurs zetten jouw aankoop zorgvuldig in elkaar op de plek die je wenst. Monteer je jouw aankoop liever zelf? Dan zetten onze monteurs jouw producten alvast op de goede plaats. Zo hoef je zelf niet veel te tillen.

Retouradres:
Beter Bed
T.a.v. Retouren Webwinkel
Antwoordnummer 10051
5400 VB Uden

Is jouw bestelling bezorgd door Beter Bed?
Dan komen wij het zo spoedig mogelijk bij je ophalen. Dit werkt als volgt:
1. Geef via je account op fonQ aan welke artikelen je wilt retourneren.
2. FonQ verzorgt een retour opdracht richting Beter Bed.
3. Een medewerker van Beter Bed neemt via telefoon of eventueel e-mail contact met je op om een afspraak te maken.
4. Op het afgesproken moment halen wij het product bij je op.
5. Je ontvangt het totale aankoopbedrag van deze artikelen retour via fonQ.

Is jouw bestelling geleverd door PostNL?
Dan kun je het zelf terugsturen. Dit werkt als volgt:
1. Geef via je account op fonQ aan welke artikelen je wilt retourneren.
2. FonQ verzorgt een retour opdracht richting Beter Bed.
3. Een medewerker van Beter Bed neemt via telefoon of eventueel e-mail contact met je op om de procedure door te spreken.
4. Je ontvangt van onze medewerker een retourformulier per e-mail.
5. Voeg het volledig ingevulde retourformulier bij het pakket en stuur het naar Beter Bed. De adresgegevens staan op het retourformulier.
6. Nadat wij de artikelen in ontvangst hebben genomen, ontvang je het totale aankoopbedrag via fonQ retour.

Bekijk de algemene voorwaarden

Reviews
4/5

Gemiddelde uit 22 beoordelingen

5 sterren
12 reviews
4 sterren
3 reviews
3 sterren
3 reviews
2 sterren
3 reviews
1 ster
1 reviews
Productinformatie
4,5/5
Op tijd
4/5
Bezorging
4/5
Klantenservice
4/5
Algehele beoordeling
4/5
{{pager.start}} - {{pager.end}} van {{pager.totalItems}} reviews | Toon alle 22 reviews