fonQ maakt gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om onze site persoonlijker te maken en je te voorzien van relevante advertenties. Met deze cookies kunnen wij en derden jouw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen. Als je verder gaat accepteer je onze cookies. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina of opt-out.

CRESTA SHOP


Actief sinds: 12 augustus 2019

Rolbrugweg 4
1332AS Almere

Kvk-nummer: 63656574
BTW-nummer: NL855337497B01

Bekijk alle producten van CRESTA SHOP

Over CRESTA SHOP

Bij het ontwerpen van elk product gaan we uit van uw behoeftes met respect voor mens, dier en milieu. Heel praktisch, zodat onze oplossingen straks naadloos in uw leven passen. Onze producten zijn bekend geworden door creativiteit, kwaliteit, innovatieve technologie en betrouwbaarheid. Leidende consumentenorganisaties waarderen onze producten regelmatig met “Beste Koop”. Wanneer u ons niet op ons woord geloofd ondervindt het dan zelf!

Retourneren en voorwaarden

Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren aan deze verkooppartner.


Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze verkooppartner.

Alleen met behulp van deze retourinstructie (retour-verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan onze verkooppartner retourneren. De verkooppartner is te bereiken via onderstaande mailadres en telefoonnummer.


BELANGRIJK OM TE WETEN:

- Producten van een verkooppartner kunnen niet worden teruggestuurd naar FonQ.

- Producten kunnen alleen ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet met accessoires/onderdelen en in de originele verpakking worden teruggestuurd.

- Hygiëne gevoelige producten die zijn gebruikt, kunnen niet worden geretourneerd.

- Elektrische dekens, gezichtssauna, voetenwarmers kunnen uit hygiënische oogpunt niet geretourneerd worden.

- Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten).

- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om onze verkooppartner hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat zij met jou een oplossing kunnen zoeken.

- Wanneer je een bestelling terug stuurt naar onze verkooppartner, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).

- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.

- De terugbetaling van de retourzending zal (indien van toepassing) worden verzorgd door FonQ.

Bekijk de algemene voorwaarden