Producten Ruimtes Hulp bij inrichten Inspiratie Nieuw Outlet

Solis of Switzerland (NL)


Actief sinds: 14 mei 2020

STADSKADE 318
7311 XX APELDOORN

Kvk-nummer: 64731286
BTW-nummer: NL855805353B01

Bekijk alle producten van Solis of Switzerland (NL)

Over Solis of Switzerland (NL)

Zwitserse kwaliteit verovert de wereld.
Sinds de oprichting meer dan 100 jaar geleden, is het succesvolle Zwitserse bedrijf Solis haar gedachtegoed en handelswijze altijd trouw gebleven. Met als doel het leven van de consument stijlvol te verrijken door middel van hoogwaardige producten voor dagelijks gebruik, die tegelijkertijd ook aangenaam, eenvoudig en efficiënt zijn vormgegeven. Bovendien zijn de kwaliteitsproducten van Solis niet alleen in Zwitserland populair. Solis kan trots zeggen dat zij nu in 40 landen over de hele wereld genieten van een goede marktpositie.

Een duidelijk credo van het bedrijf: het draait allemaal om het voordeel voor de klant.
De wensen en behoeften van onze klanten zijn onze topprioriteit. Daarom luisteren we ook graag naar de deskundige feedback van onze klanten. Dit doen wij in alle divisies van ons bedrijf in zowel binnen- als buitenland. Het is mede dankzij dit luisterend oor, dat wij succesvol nieuwe hightech producten op de markt kunnen brengen, die volledig zijn gebaseerd op functionaliteit en het comfort en welzijn van onze klanten.

Drie sectoren, een visie: KEUKEN - BEAUTY & WELLNESS - KLIMA
SWISS MADE betekent voor Solis veel meer dan het maken van producten in eigen land. Het gaat om kwaliteit en welzijn voor onze klanten. Iets wat als een rode draad door onze organisatie terug te vinden is. Van onderzoek en ontwikkeling tot de productie en van verkoop tot marketing, alles bij ons is gewijd aan kwaliteit en het welzijn van de klant. Dit is terug te vinden in de gebruiksvriendelijkheid van onze keukenapparatuur, de techniek in onze haardrogers en de functionaliteiten van ons klima assortiment. Solis is Zwitserse perfectie. Deze positieve uitstraling is niet alleen terug te vinden in onze innovatieve en duurzame producten, maar ook in onze medewerkers, onze zakelijke partners en onze klanten.

Retourneren en voorwaarden

Je hebt het recht om je bestelling, of een gedeelte daarvan, binnen 30 dagen gratis te retourneren.

Indien je een product wenst te retourneren aan Solis of Switzerland, dan kun je een retouraanvraag indienen in jouw fonQ account. Als er nog vragen zijn, kun je ook via het fonQ account ons een mail sturen of ons telefonisch bereiken.

Retourneren
Wanneer je de overeenkomst herroept binnen 30 dagen, betaalt fonQ jou het volledige bedrag dat fonQ van jou heeft ontvangen terug. De aanvraag hiervan kan via jouw fonQ account, waarna je retourinstructies van ons ontvangt. De termijn gaat in op de dag nadat je, of een vooraf door hem aangewezen derde die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen. Dit is inclusief de leveringskosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit de keus voor een andere verzendwijze dan de door ons aangeboden voordelige standaardlevering). Zodra Solis of Switzerland het product in goede orde heeft ontvangen betaalt fonQ zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen. fonQ betaalt je met het hetzelfde betaalmiddel terug dat je bij het plaatsen van jouw bestelling hebt gebruikt, behalve wanneer er uitdrukkelijk iets anders is afgesproken. In geen geval worden er kosten aan je berekend in verband met deze betaling.

Garantie
Met uw aankoop heeft u gekozen voor een eersteklas product en u zult een lange tijd van het apparaat gaan genieten. Het apparaat heeft een grondige eindcontrole doorstaan. Hierop geven wij een garantie van 2 jaar voor de kosteloze reparatie indien het defect of de defecten aantoonbaar het gevolg zijn van materiaal- en/of constructiefouten. De garantie begint op de verkoopdatum vermeldt op het aankoopbewijs. Het apparaat dient ongeopend te zijn en met aankoopbewijs door ons ontvangen worden. Is het apparaat gemanipuleerd door ongeautoriseerde personen, dan is garantie automatisch uitgesloten.

De garantie zal door Solis naar haar wens worden uitgevoerd door reparatie, vervanging van de defecte onderdelen of vervanging van het apparaat - indien van toepassing met een andere doch gelijkwaardig apparaat.

Schade dat veroorzaakt is door normale slijtage (zoals afdichtingen), vervuiling, verstopping (zoals zeven), verkalking, onjuist gebruik - bijvoorbeeld het gebruik van metalen kookgerei of gebruik van snijgereedschap op anti-aanbaklagen -, ruig gebruik, onrechtmatig gebruik, of door het verkeerd aansluiten op de netstroom en ook het gebruik van kapotte onderdelen, vallen niet onder de garantie. Ook zijn verkleuringen, zoals bij normaal gebruik op grilloppervlakken kunnen ontstaan en ook schade die door onjuist of onvoldoende reiniging of door het gebruik van niet door Solis aanbevolen accessoires zijn veroorzaakt niet gedekt onder de garantie. Ook defecten die het gevolg zijn van onvoldoende onderhoud van het artikel zijn uitgesloten van garantie. Een aansprakelijkheid voor materiële of persoonlijke schade is uitgesloten. Voor commercieel gebruik geldt een garantietermijn van 12 maanden.

Voor onze servicepartner in Nederland:

Espressoservice IL Caffè v.o.f.
Veldweg 6-G · 5321 JE HEDEL (NL)
T +31 85 401 0722 · F +31 85 401 0723

Voor onze servicepartner in België:

E-cara
U kunt het apparaat aanmelden via onderstaande link
https://service.e-care.eu/solis.

Bekijk de algemene voorwaarden